Hugo Janssen

Hugo (1957) maakte, na zijn studie Nederland en enkele jaren ervaring in de kledingretail, in 1982 de stap naar de Automotive branche die hij tot op heden trouw is gebleven. Na verkoper, bedrijfsleider, commercieel directeur en medeaandeelhouder bij BMW dealer van der Sluys kreeg Hugo in 1994 samen met 5 collega managers de gelegenheid het Koreaanse merk Daewoo Motors, in de Benelux te introduceren. Daarna volgenden sales managementfuncties bij andere merken en importorganisaties als Kia en Mitsubishi en maakte hij in 2006, als General Manger Network Development & Strategy de stap maken naar Mitsubishi Motors Europe. Daarna werd hij Management Consultant en vervolgde Hugo zijn loopbaan als Director Sales en Marketing bij Webasto Thermo & Comfort Benelux.

“Tijdens mijn werkzaamheden binnen de disciplines Development en Consultancy ben ik mij meer gaan richten op de kwalitatieve verbetering van bedrijven en organisaties in Automotive. Centraal hierbij staat de mens, de functionaris en zijn taken. Dat is een van de redenen om met een sterke professionele organisatie als Heiwegen te gaan samenwerken”

Hugo is getrouwd met Evelien, ze hebben 2 kinderen (Marloes en Joris) en wonen in het pittoreske dorpje Werkhoven, waar ze in hun woonboerderij genieten van het landelijke leven in de Krommerijnstreek. In zijn vrije tijd klust en kookt Hugo graag en sinds 3 jaar genieten Hugo en Evelien van hun kleindochter Felien.

“Door op een professionele manier, middels werving en selectie, de juiste mensen met de vereiste competenties aan de geschikte functie te koppelen, bieden we onze opdrachtgevers meer continuïteit in hun organisatie en leveren we gemotiveerde mensen”

Hugo richt zich binnen zijn werkzaamheden voor Heiwegen Consultancy op de Automotive Industrie.

“Maar Automotive staat voor Automobiliteit en er zijn nog meerdere segmenten die we gaan ontwikkelen”, stelt Hugo.